S A N D R A

1. Jag kan inte lägga uppmärksamhet på två personer samtidigt, jag har väldigt svårt att vara flera stycken samtidigt. Speciellt om jag är med någon och någon annan vill vara med. Slutar oftast med att jag bryr mig mer om den andra, vilket är en dålig vana egentligen. Men jag älskar att umgås flera stycken ändå, så får försöka fixa det problemet.

2. Jag får panik av sladdar, t.ex. laddare eller liknande saker. Om något fastnar så får jag panikångest, så jag försöker alltid köpa saker som är sladdlösa.

3. Jag har haft chanser att ha så fina förhållanden, förhållanden som faktiskt skulle hålla ett mycket längre tag. 
Men oftast så skjuter jag den personen ifrån mig, jag tycker de förtjänar mycket bättre än mig, även om jag hade kunnat varit en riktigt bra flickvän. Är liksom osäker.
Jag inser oftast efteråt vad jag har förlorat. 

4. Jag är ingen snål människa, när det gäller allting. Om jag har någonting så delar jag oftast alltid med mig, kvittar vem det är, jag är oftast mycket snällare än vad man tror. Jag ställer alltid om någon behöver pengar, om någon har ångest över något så ställer jag upp på ett ''lån'' om det gäller höga siffror. Och jag erbjuder alltid det, även om vissa inte vill säga ja så gör jag ändå det. Finns inget jag hatar mer än snåla människor, som speciellt han idioten som jobbar på moxy.

5. Jag har jätte svårt för att säga förlåt när det är något allvarligt, jag vill inte erkänna mina misstag. Jag väntar ALLTID på att den andra personen ska säga förlåt först. Även om det är mitt fel så säger jag aldrig det, jag känner mig så dålig då, jag känner mig hemsk men säger aldrig till någon. Ännu en dålig vana som jag måste förbättra.

6. Jag dricker inte läsk längre. Äter aldrig Mc Donalds längre (deras hamburgare,pommes) men har inget emot att gå dit.

7. Jag älskar märkeskläder, och då menar jag inte adidas och nike. Utan det dyrare som Ralph lauren & Lacoste.

8. Människor som hela tiden ska fråga mig saker, attackerande frågor som t.ex. '' Vem var du med igår??'' 
Jag svarar aldrig på några frågor längre, inte ens lönt att fråga mig längre. Litar inte på några längre. 

9. När jag var väldigt liten så hände något hemskt mig, och det hände flera gånger. Till jag tillsist kunde stå på mina egna ben och sa ifrån. Det är något som har gjort mig till den jag är idag, jag är mycket starkare tack vare det. Än idag är jag rädd när någon nämner något liknande. 

10. Jag faller direkt för någon om de har en dialekt från Göteborg,Stockholm eller småland. Kvittar hur ful den personen är så blir jag ändå mer intresserad av dem. Finns inget jag tycker mer om än dialekter.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback