Myser i min nya Vsecret pyjamas

Blev ingen shopping idag, fick bli en ta hand om sig själv eftermiddag med mamma. Sen åkte jag iväg till några släktingar i Manchester som är som en extra mamma o pappa, bjöds på riktigt god mat o efterrätt, så jag är proppmätt nu! Har suttit i bussen i ungefär 2 h snart o jag slösar för mycket pengar på detta inlägget, vill inte veta min räkning..


Imorgon åker jag till ett av de största köpcentrumet o är ute efter chinos, stickat, blusar, skor o en ny skinnjacka.
Annars blir de att gå i de fula Gtricot kläderna, människor som endast köper där ifrån och bara går i de kläderna har nog ingen inspiration? Well vissa undrar man ju om de har någon hjärna.


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback